Staszek

Staszek
staszek2000(malpa)ymail.com / zdybi(malpa)interia.eu

niedziela, 14 listopada 2010

Film

Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem kamery Panasonic HDC-TM 700.Naprawdę fajna zabawka. Jej obiektyw,kieruję głównie w stronę tematów przyrodniczych. Tej jesieni,sporo czasu spędziłem na zbieraniu ujęć przyrodniczo-bushcrafterskich (ale nazwa:p) Chciałbym Wam pokazać mój pierwszy filmik z pobytu w lesie.To tylko kilkanaście ujęć ale myślę,że przekaz jest jasny. Nie chciałem aby był to kolejny filmik na YT- jak zrobić to,czy tamto,instrukcja krok po kroku...(choć i takie są potrzebne)
Relaks i piękno przyrody. Bo tego moim zdaniem oczekujemy od weekendowego pobytu w terenie. Gdy zdobędę lepszy program do robienia filmów,postaram się tworzyć je w jakości HD. Na tą chwilę to Standard Definition.



Zdybi

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Widzę tu wyraźnie wływ Mistrza na twórcę.Podoba mi się.
Jarek

Zdybi pisze...

Witam.Nie ukrywam,że styl "mistrza" jest mi najbardziej bliski. Jednak pomysły i to co się czuje tam na miejscu,w czasie kręcenia- to w dużej mierze nasza własna kreatywność i wrażliwość na przyrodę. Teraz to wiem. Wcześniej myślałem,iż to kwestia kilku wyrobionych tricków. Nieprawda...

Anonimowy pisze...

Bardzo miły filmik,kilka razy obejżany.Bardzo pozytywne podejście do tematyki przyrody,uchytywania jej piękna,bytowanie w niej.

Grzegorz Kałamejka pisze...

Jestem pod wrażeniem, świetny film. Doskonale przedstawiłeś o co chodzi w bytowaniu z przyrodą.

Anonimowy pisze...

Świetny filmik, bardzo mi się spodobało w nim jak ukazujesz otaczającą cię przyrodę, do tego odpowiednia muzyka. Mam nadzieję że jeszcze coś nakręcisz bo miło się to ogląda. Pozdrawiam

Zbyszek pisze...

Widze ze z Ciebie nie tylko Bushcraft-er ale i artysta.
Gratuluje, bardzo ladne ujecia.
Zbyszek

Anonimowy pisze...

Widać wyraźnie że to co robisz wynika z prawdziwej pasji i szacunku dla przyrody. Świetny filmik i naprawdę ukazuje piękno naszej natury.I myślę że to jest prawdziwa istota obcowania z przyrodą.Osobiście dużo fotografuję i tym bardziej potrafię docenić takie ujęcia.Pozdrawiam Jarek

Anonimowy pisze...

Widać wyraźnie że to co robisz wynika z prawdziwej pasji i szacunku dla przyrody. Świetny filmik i naprawdę ukazuje piękno naszej natury.I myślę że to jest prawdziwa istota obcowania z przyrodą.Osobiście dużo fotografuję i tym bardziej potrafię docenić takie ujęcia.Pozdrawiam Jarek