Staszek

Staszek
staszek2000(malpa)ymail.com / zdybi(malpa)interia.com

niedziela, 23 stycznia 2011

Wyprawa zimowa "Dookoła Powiatu gryfickiego"

Wyprawę przekładam. Plany planami a życie swoje... Tak się złożyło,że kwestia finansowa wzięła górę i nie wszystko poszło tak jak myślałem:( Także będzie opóźnienie.
Nie mniej, ciesze się,ze idzie "cieplejszy front" :) Więc prawdopodobnie będę mógł zrezygnować z ciężkiego zimowego śpiwora i plecak stanie się lżejszy.


Pokaż Trasa wyprawy na większej mapie
Szykuje się wyprawa:)Może nie tak wielka,jak obejście Polski ale zawsze:) Jako,że mam w lutym sporo wolnego czasu,postanowiłem wykorzystać go w jakiś atrakcyjny sposób. O tym by obejść Powiat gryficki myślałem już dawno. Nigdy jednak nie było ku temu sposobności bo zawsze praca graniczyła z takimi planami. Teraz trafiła się okazja.
Trasa jest atrakcyjna, ponieważ prowadzi przez teren niesamowicie urozmaicony. Wiedzie zarówno przez rozległe lasy,jak i pola, łąki oraz tuż przy strefie nadmorskiej:)Poza tym rzeki i jeziora też często przecinają drogę.Teoretycznie długość trasy szacuję na ponad 150 kilometrów ale znając życie,pewnie otrze się o 200:)Chciałbym zobaczyć jak najwięcej, jeśli to będzie możliwe. Znakiem tego, nie zamierzam, biec przed siebie i "odhaczać" kilometrów. Cześć trasy przejdę oczywiście drogami. Mam na ten cel przeznaczone dwa tygodnie wolnego czasu, więc nie muszę się strasznie śpieszyć. Nie mniej,nie zamierzam robić po 10 kilometrów dziennie, bo jakąś część wolnego,chcę także spędzić gdzie indziej(na rybach:))).
Ciężar plecaka będę się starał ograniczyć do minimum (oczywiście na tyle, na ile pozwoli mi mój sprzęt). Jeśli ktoś ma czas i ochotę na przemieżenie tej trasy- zapraszam. Start 14.02.2011.
Więcej informacji o Powiecie można znaleźć tu http://pl.wikipedia.org/wiki/Powiat_gryficki
http://www.maptur.pl/zachodniopomorskie/gryficki/

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Ehh jak ja bym chciał się załapać na taką wyprawę.. Szczerze zazdroszczę, życzę powodzenia i udanej trasy, no i w dodatku za chwilę byki zaczną poroża zrzucać, tak więc wróć z plecakiem nieco cięższym niż wyruszysz. Pozdrawiam z Roztocza.
Łukasz