Staszek

Staszek
staszek2000(malpa)ymail.com / zdybi(malpa)interia.com

sobota, 12 listopada 2011

Szkolenie jesienne


Ostatnio za namową kolegi Michała, zorganizowaliśmy szkolenie z technik bytowania w lesie.
Obozowaliśmy w uroczym lesie, nad rzeką, w "moich" okolicach.
W sumie całość trwała 3 dni. Omawialiśmy i przerabialiśmy różne techniki, od tych prostych do bardziej zaawansowanych. Pogoda była przepiękna.










Było super. Dzięki chłopy za to spotkanie. Mam nadzieję, że tym razem spotkamy się u Was. Pozdrawiam Zdybi.



Zdybi

9 komentarzy:

Maciej Lewiński pisze...

Kiedy kolejne szkolenie?

opinialab pisze...

Cześć, znalazłem Ciebie dzisiaj na Youtube, a tam link tutaj. Obejrzałem dzisiaj wszystkie filmiki z ciekawością. Jutro przelecę bloga:) SUPER. Warto poświecić czas. Pełen Szacuneczek

Anonimowy pisze...

z ciekawości ile wazył plecak na te 3 dni?

Zdybi pisze...

Do Anonimowy.
W sumie nie wiem ile ważył plecak. Nie ważyłem.Mam plecaczek bodajże 50 litrów. Ciężki raczej nie był.
Spokojnie dawało się z nim maszerować przez cały dzień.

Zdybi pisze...

Do Maciej Lewiński.
Jakoś specjalnie nie planuję terminów takich spotkań. Wszystko dzieje się bardziej na spontanie. Jeśli ktoś rzuca propozycję terminu i mi pasuje, to się zazębia. Teraz mam trochę więcej wolnego czasu, więc staram się być w terenie praktycznie co weekend.

Qazimodo pisze...

Hej. Ja też dziękuję za mile spędzone 3 dni i naukę. Mam nadzieję że teraz spotkamy się w 3mieście.
Michał
PS: ładne zdjęcia :)

Zdybi pisze...

Hej Michał. Ano zdjęcia ładne i Ty wiesz dlaczego:) Dzięki raz jeszcze

Przechadzka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Bastion pisze...

Czesc, przefajnie wspominam wyzej wspomiany wypad. Piekna odludna okolica, piekna pogoda a do tego mozna bylo zdobyc sporo wiedzy i umiejetnosci.

Dzieki Lukasz i Michal za wspolnie- fajnie spedzony czas.